مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-11اقتصادي

خبر خوب| آبرسانی به 3 روستای طارم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه عملیات آبرسانی به 3 روستا در شهرستان طارم انجام شده است، گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال هزینه شده که اهالی روستا نیز در اجرای آن مشارکت داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:: عملیات آبرسانی به 3 روستای هارون آباد سفلی ، هارون آباد علیا و عزیزآباد در شهرستان طارم انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال هزینه شده که اهالی روستا نیز در اجرای آن مشارکت داشته اند.

وی افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی به عمق 16 متر، برق رسانی، نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، احداث 7 باب حوضچه و احداث خط انتقال به طول بیش از 4 کیلومتر است.

جزءقاسمی بیان داشت: با اجرای این طرح جمعیتی افزون بر یک هزار نفر از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: پیش از این، طرح های آبرسانی به روستاهای کله سیران ، لهنه ، جوجورگان ، هزار رود علیا و هزار رود سفلی نیز در شهرستان طارم به بهره برداری رسیده و مشکل تامین آب این روستاها رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| آبرسانی به 3 روستای طارم

خبر خوب| آبرسانی به 3 روستای طارم